Vragen?
Hier vindt je het antwoord!

Everything you need to know about the product and billing.

Bestellingen

Afhankelijk van de bezorgoptie die je bij het afrekenen hebt geselecteerd, sturen we je een track&trace code per e-mail nadat je bestelling is verzonden. Volg deze link om de status van uw bestelling te controleren.

Mocht het zou zijn dat uw bestelling om welke reden dan ook nog niet is verzonden dan hebben wij j hier een bericht over gestuurd via e-mail, controleer of je het juiste e-maiadres hebt ingevuld of kijk in je spambox.

Changed your mind, or gave the wrong address at checkout? No worries, we’ve all done it. As long as your order hasn’t processed or shipped, you can make changes to it.

Bent u van gedachten veranderd of heeft u bij het afrekenen het verkeerde adres opgegeven? Geen zorgen, het is ons allemaal wel eens overkomen. Zolang uw bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, kunt u wijzigingen aanbrengen.

Als u tijdens het bestellen een account heeft aangemaakt, log dan in en kies Uw account in het vervolgkeuzemenu onder uw gebruikersnaam. Selecteer op uw accountpagina Bestellingen aan de linkerkant en zoek de bestelling die u wilt aanpassen in uw Bestelgeschiedenis.

Heeft u geen account aangemaakt?

Neem dan even contact op met onze klantenservice zij helpen u graag verder.

Het annuleren van uw bestelling is het laatste wat we willen doen, maar er kunnen zich situaties voordoen waarin annuleren de beste optie is om u tijd en geld te besparen. Als uw bestelling wordt geannuleerd, worden er geen kosten in rekening gebracht.

De meest voorkomende redenen waarom een ​​bestelling kan worden geannuleerd zijn:

  • Een fout van onze kant, ja ook dat kan gebeuren.
  • Het artikel is niet langer verkrijgbaar
  • Prijs- of andere aanbiedingsfouten
  • Onze afdeling Krediet- en fraudepreventie heeft aanvullende informatie nodig
  • Niet beschikbare vervoerder of verzendmethode
    Een oudere browser- of app-versie gebruiken die niet langer wordt ondersteund

We sturen u een e-mail als een deel van uw bestelling wordt geannuleerd of als we meer informatie nodig hebben om uw bestelling te verwerken.

Je hebt je bestelling binnengekregen maar de producten die je besteld hebt zijn niet allemaal aanwezig. Dit kan voorkomen wanneer:

Wij ondanks dubbele controle toch niet goed hebben opgelet, ja ook dat kan. neem in dit geval contact op met de klantenservice.

Er bepaalde producten niet op voorraad waren en deze worden nagestuurd wanneer ze binnen zijn. Hier ontvang je dan een mail over, check je spam box.

De doos was beschadigd, in dit geval vragen we je foto’s te maken en deze te appen naar onze klantenservice zodat zij het kunnen oplossen.

Problemen zijn er om opgelost te worden toch? Neem even contact op met onze klantenservice via telefoon, mail, of whatsapp zij zullen er alles aan doen om het op te lossen.

Het retourneren van je bestelling is heel eenvoudig, op de achterkant van je pakbon vindt je een retourformulier, vul deze in en stuur je bestelling naar ons retour.

Zodra we de retour hebben ontvangen word deze verwerkt en het door jou betaalde bedrag word terug gestort hierover ontvang je een mail.

De verwerking van de retour bestelling duurt gemiddeld 2-3 werkdagen na ontvangst.

Account

Wanneer je een account aanmaakt heeft dat diverse voordelen:

  • Je hoeft tijdens het bestellen niet elke keer je gegevens in te vullen.
  • Je kunt je eerdere bestellingen bekijken.
  • Wanneer je een account aanmaakt profiteer je van speciale aanbiedingen.

Wanneer je een account bij ons hebt aangemaakt maar je bent het wachtwoord vergeten.

Ga naar account en klik op wachtwoord vergeten, vul het e-mailadres in waarmee je het account hebt aangemaakt en druk op nieuw wachtwoord.

Je ontvangt binnen enkele minuten een mailtje met een nieuw wachtwoord, deze kun je later aanpassen in je account.

Je kunt je wachtwoord heel simpel wijzigen door in te loggen op je account, op je account pagina zie je de optie wachtwoord en account gegevens aanpassen wanneer je hier op klikt kom je op de pagina waarin je het wachtwoord kunt aanpassen.

Wanner je wilt dat je account verwijderd word uit ons systeem vragen we je contact op te nemen met de klantenservice zij kunnen je account voor je verwijderen.

Retouren en terugbetalingen

Nadat u uw retourzending door ons is ontvagen, moet u rekening houden met een verwerkingstijd van 2-3 werkdagen voordat wij de terugbetaling aan je verwerken. Op het moment dat wij je terugbetaling hebben verwerkt ontvang je hiervan een bericht.

Het retourneren van je bestelling is heel eenvoudig, op de achterkant van je pakbon vindt je een retourformulier, vul deze in en stuur je bestelling naar ons retour.

Zodra we de retour hebben ontvangen word deze verwerkt en het door jou betaalde bedrag word terug gestort hierover ontvang je een mail.

De verwerking van de retour bestelling duurt gemiddeld 2-3 werkdagen na ontvangst.

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Retourneren

Ben je niet tevreden over een product? Dan kun je dit product retourneren. Items gekocht bij detailing-store.nl kunnen in de meeste gevallen binnen 60 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Wanneer je een product wilt retourneren moet deze wel in dezelfde staat zijn als bij ontvangst, zonder enige beschadigingen. Je mag producten uit de verpakking halen, tenzij de verpakking verzegeld is.

Wanneer je ervoor kiest producten te retourneren, vragen we je onderstaand herroepingsmodel te gebruiken. Je kunt ons ook op de hoogte stellen door een email te sturen naar: info@detailing-store.nl. Houd er rekening mee dat je de producten terug moet sturen binnen 14 dagen nadat je ons geïnformeerd hebt.

Herroepingsmodel

Download ons retourformulier en voeg het bij de retourzending

Detailing-store
Edisonstraat 84 a
3281NC Numansdorp

Of via email: info@info@detailing-store.nll

Bestelling nog niet ontvangen

info@detailing-store.nl probeert binnen 24 uur jouw bestelling te verwerken en te verzenden. Mocht je eventueel nog vragen hebben over jouw bestelling mail naar info@detailing-store.nl over de status van je bestelling.

Verzending & Tracking

Standaard rekenen wij € 6,95 aan verzendkosten binnen NL, besteld u voor meer dan € 75,- aan producten dan bereken wij geen verzendkosten.

Verzendkosten Belgie

Voor het verzenden van een bestelling naar belgie rekenen wij € 7,95 aan verzendkosten, besteld u voor meer dan € 100,- aan producten dan bereken wij geen verzendkosten.

Jazeker. Geef in uw winkelmandje aan dat u het pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Nadat u de bestelling online hebt afgerekend, je krijgt dan vanzelf van Posnl een bericht dat je de bestelling kunt ophalen. Je hebt hierna 7 dagen de tijd om je bestelling op te halen op het door jou gekozen PostNL punt.

Wij verzenden onze pakketten enkel naar Nederland en Belgie.

Other

Before you start troubleshooting why you aren’t receiving any app notifications, always confirm you’re connected to at least one network (cellular or Wi-Fi) and have an internet connection. Open your mobile browser and try to search Google for anything
From a marketing perspective, the good news is the process of getting your first customer versus your one hundredth is the same. But for traffic to successfully result in sales and profit, there are some essential prerequisites to ensure that traffic converts and the cost is sustainable. You should be asking yourself
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Your Seller Feedback Score is simply the percentage of positive feedback you have received over a specific period of time.
How can we help you?

Our crew of superheroes are standing by for Help & Support!

Home Shop Winkelwagen Account
Chat openen
Hallo 👋
Waarmee kunnen we je helpen?
Main Menu